tisdag 6 mars 2007

Ångest och polska tandläkare

Har precis kommit över en svettattack som var orsakad av panik. ( jag skämtar inte.)

Det är inte så smart att säga upp sig utan jobb. Det har jag långsamt kommit fram till, inga pengar och inget stöd om det skiter sig. Nu kan ni ju säga att det där borde jag ha tänkt på innan. Vilket är helt sant.

Men idag var jag hos tandläkaren. 4 hål och en trasig lagning kom hon fram till. Det kommer att kosta minst 500 euro, något jag absolut inte har nu när jag måste bereda mig på att betala räkningar och inte har någon inkomst.

Det måste ju ske. Så vad ska jag göra. Betala de 500 sura eurona eller ska jag dra till Polen och kanske betala lika mycket men få en gratis semester inräknat?

Min käre pojkvän kommer att föreslå det senare.

Krakow here we come - maybe.