måndag 11 juni 2007

Så vad har hänt?

Det är konstigt när det känns som om ingenting har hänt och det har gått flera veckor eller månader.



Nu vill jag ju ha något att berätta om när jag äntligen ska ta och blogga lite igen, men vad skulle det vara? Det har visserligen hänt en massa saker men mest tycker jag att jag är på jobbet och sen hänger lite med ett par kompisar. Knappast intressant att skriva om.



Så vad är intressant?



Att jag varit i Prag? Kanske inte så intressant för, om du inte ska åka dit själv. Gör det säger jag bara. Det är verkligen en magisk stad vad gäller arkiterktur och stämmning. Maten är asäcklig och ölen är god. Man kan gå i grottor och klättra i torn, återkommer till det en annan dag.



Att jag har åkt rollerblades genom Amsterdam en fredagskväll med 200 andra människor är kanske inte så intressant. Men jag bajsade nästan på mig av skräck och det känns ju genast lite mer intressant.



Men nu ska jag gå ner till Amstel och visa Rafal hur man strechar.....intressant? Nä, men ganska pinsamt.









Powered by ScribeFire.