torsdag 14 juni 2007

Airplane spotting

Är en större grej än vad jag trodde eller rättare sagt ville tro.



Ikväll var jag ute och åkte rollerblads vid Amsterdams flygplats med Janno, mitt ex för den som gillar att hålla reda på sånt. Anledningen till att vi var där var för att det är bra cykelvägar där och en stor park. Men det var flera bilar som stod parkerade mitt i ingenstans, fyllda med nördar. Ok, Honken du får inte ta illa upp ...



Visst det kan vara kul att se ett flygplan komma över en och bli impad av att det går överhuvudtaget, flyga alltså. Men att hänga där i timmar och bara glo?



Det finns till och med en MacDonalds vid en av landingsbanorna och då menar jag den biten av landningsbanan som är längst bort från själva flygplatsen.



Men för att glädja Honken, eller är det hans pojkvän som gillar flyplan, så kommer här ett par foton.



















Powered by ScribeFire.