fredag 18 januari 2008

Vad tror han att han är.....

Malmö-nation nångång på 90-talet, det är nån middag. Jag är medbjuden som kavaljer till en kompis. När de börjar sjunga en sång som heter 'Bögabål' tycker jag att det är dags för mig att resa mig upp och lämna middagen.

Den bästa reaktionen på det var ett par dumma brudar som hade frågat min kompis varför hon alltid skulle vara så speciell - ta med sig en bög, va? Vad tror hon att hon är.

Inställningen vad-tror-du-att-du-är stör mig alltid.









Nästan.

Det finns de som har ligg-cyklar.
Vad fan tror de att de är? De är så jävla nöjda med sig själva och ska alltid bli förbannade på alla andra för att de inte flyttar sig eller är långsammare.
Den värsta sorten är de som har tak på sina cyklar. Please! Komma där och tränga sig i sina lådbilar?

De ska inte tro att de är något
!