torsdag 24 januari 2008

Onani

är säkert ett bra ord att börja ett blogginlägg med om man vill öka sitt besökarantal.



Konstigt det där med att ona, att vi inte pratar om det. Om man har sex med åtminstone en till eller kanske flera så kan folk utan att tveka ta och slänga ur sig något om det

- Wow, vad glad du ser ut. Har du fått dig ett nyp?
- Shit, alltså. Igår träffade jag på en assnygg tjej/kille och vi höll på hela natten.
- Fan vad länge sen det var jag fick ligga.


Men det är nog aldrig man hör någon säga något i stil med:
- Wow, du ser ut som du haft ett skönt runk.
- Asså lyssna, igår hittade jag världens skönaste porrfilm och onade hela natten.
- Fan vad länge sen det var sen jag drog en handtralla.

(Tillägas bör att jag själv inte heller skulle komma mig för att säga något liknande, det är alltså ingen uppmaning att göra så. Vet inte om jag vill höra ...).

Vad man gör själv hemma (oftast) är alltså konstigare och pinsammare än att utföra likartade aktiviteter men med fler människor.

Det måste vara det ultimata beviset för att vi är gruppdjur.

Killen med moppen verkar ha mindre besvär att dela med sig av sitt onande.