söndag 3 februari 2008

Husbytarbög

Nu imorse blev jag klar med min första websajt ever.

Jag har kommit på att grejen är att byta lägenhet/hus med folk när jag ska på semester. På så sätt sparar jag in på den största och mest onödiga kostnaden, att sova. Då kan kan man åka oftare på semester.

För att det skulle bli mer överskådligt och intressantare har jag gjort en sajt med ett par bilder på min lägenhet och mina tips på vad man kan göra i Amsterdam. Nu ska vi se om det har någon effekt. Tänkte att jag skulle be er som kommer här att kolla in den och kommentera, saknas info, är det för mycket info etc.

Min husbytarsajt.

Om du blir sugen på att byta så är det bara att maila.

UPPDATERING: Meningen med denna sajten ar att den ska laggas pa min profil pa www.itamos.com som ett tillagg, att gora det hela mer attraktivt.