söndag 1 april 2007

Först sex, sen komage

Eftermiddan var ett äventyr idag.

Först sexklubb, strippklubb och killar i fönstren. Sen blev det ett mer kulinärt äventyr. Ett kinesiskt sånt. Polacken delar lägenhet med en kinesisk tjej som kom hit när hon var 14 tillsammans med sina föräldrar. Idag var jag bjuden på dim sum av familjen.

Jag kan säga att det mesta var gott, men det mesta var lika konstigt som det var gott. Vissa saker föll mig inte riktigt i smaken, som strimlad komage.


Nått annat som inte riktigt var min grej var nån form av kött i gelé och till det serverades små strimlor av gelé - trodde jag. Det var strimlad manet - dock inte brännvarianten så vitt jag kunde smaka.



Som ni ser så såg det inte ens gott ut, det där gulbruna på sidan är alltså manet. Så nu jag ätit komage och slemmig manetstrips. Det är ju ett äventyr lika mycket som att ha sett ett par bröst i röd velour omgivning.

Det som såg godast ut var det som innehöll mest färgämnet. Kineserna förnekar sig inte...... Lite samma färg som det var på ALLA ställen som var med om öppet hus i Red Light idag.